iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basit hocam;

1- Hizmet yani internet sitesi uluslararasıdır. Yurtdışındaki için de yaparsın, yurtiçinde yaşayan içinde. Bunu kanıtlamanın yolu da basit. Yurtdışından birisi internet sitesine girebildiği sürece hizmet aynı zamanda yurtdışındaki müşteri için yapılmış demektir. Bunun aksini kimse iddia edemez. Kim nerden bilecek senin yarın facebook gibi olmayacağını? Bunun garantisini verebilirler mi?

2- Zaten o şekilde düzenleyeceksin partnere keseceksin.

3-Zaten döviz olarak ödüyorlar partnerler. Dolar dersen dolar euro dersen euro.

4- Hizmetten yurtdışında yararlanılıyor. Adam senin reklam alanını hizmetini yurtdışında kullanıyor.

Ha illa ben KDV'li keseceğim diyorsan da tutan yok hocam buyur kes. Ben ayda 150-200k TL lik faturaları KDV'siz kesiyorum, maliyeye de sürekli ziyarette bulunuyor muhasebecim. Herşeyi sorarak yapıyoruz kısacası. Bu maddeleri bana da sıraladılar.
Siz partnerden mi ödeme alıp kdvsiz fatura kesiyorsunuz yoksa şirket hesabına alıp mı?