Bu işin akıl alır bir tarafı yok , adsenseden kazanç demek yurtdışından ülkeye döviz girmesi demek. Ne vergisi arkadaş , teşekkür edeceklerine vergi istiyorlar. Yabancı adsenseme payoneer kart ile çekerim yine de vergi vermem.