Senin amacın nedir dostum anlamadım.Yani sen ayda 200K kazanıyorsun da bunun nasıl hile vergisini vermemenin peşine mi düştün?Yoksa çok kazanıyorsun da vergisini mi vermek istiyorsun?Yoksa millet ne kazanıyor onu mu merak ediyorsun...
Aylardır bu konu hakkında yazıyorsun,ama bir arpa boyu dahi yol alamamışsın.
Benim amacım şu, kazandığım tutarı en mantıklı şekilde nasıl vergilendirebilirim. Eğer Türkiye'de %18 kdv + %22 gelir vergisi ödenmesi gerekiyorsa bu bana mantıklı gelmiyor. Böyle yapmaktansa Kıbrısta şirket kurmayı tercih ederim. Ama kesin olarak %0 kdv ve gelir vergisi ödenecekse bu makul. Türkiye'de şirket kurup yoluma devam ederim. Amacım hile hurda değil, aksine ilerde başım ağrımasın, yaptığım işi usulüne göre yapayım istiyorum. Milletin ne kazandığı umurumda değil ama gerçekten bu işi düzenli yapan ve hatırı sayılır para kazananların bu konuda daha net bilgi vereceklerini düşünüyorum. Evet forumda bu konu ile ilgili çok yazı yazdım az öncede neden yol alamadığımı açıkladım.
Epey sinirlenmişsin sanırım bu konuyu detaylı araştırmama