maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense den yüklü ödeme alanlar hiç bu konulara girmiyorlar. Acaba ne yapıyorlar, normal şirket mi kurdular, kıbrıstamı şirket kurdular, 1 hesaba 5-10 tane farklı iban mı girdiler, yoksa ayda 100 bin lirada kazansam bana bir şey olmaz mı diyorlar ? Bir de onları görmek isteriz pistlerde
Senin amacın nedir dostum anlamadım.Yani sen ayda 200K kazanıyorsun da bunun nasıl hile vergisini vermemenin peşine mi düştün?Yoksa çok kazanıyorsun da vergisini mi vermek istiyorsun?Yoksa millet ne kazanıyor onu mu merak ediyorsun...

Aylardır bu konu hakkında yazıyorsun,ama bir arpa boyu dahi yol alamamışsın.