Adsense den yüklü ödeme alanlar hiç bu konulara girmiyorlar. Acaba ne yapıyorlar, normal şirket mi kurdular, kıbrıstamı şirket kurdular, 1 hesaba 5-10 tane farklı iban mı girdiler, yoksa ayda 100 bin lirada kazansam bana bir şey olmaz mı diyorlar ? Bir de onları görmek isteriz pistlerde