Merhabalar,
Bazı arkadaşlar anahtar kelimeleri indexletmek alexa'ya olumlu etki eder, hit getirir, index sayısını arttırır derken bazıları da spam riskini arttırır, hemen çıkma oranını düşürür, seo puanını (kalitesini) düşür demekteler...
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Ne yapılmalı?