Bu konu r10'da düzenli olarak açılır. Bazı Adsense geliri olanlar sanırım fazla hassas. Yıllardır bu konuları görüyorum ama hiç adsense yüzünden vergi cezası yiyeninin konusunu görmedim. Önce adsense geliri olan birine bir ceza kesilsin ondan sonra ödemeye başlarsınız. Ne bu acele, telaş?