TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farkettiyseniz doğubank dışında diye belirttim + Olarak 6 yıldır buradayım şirketimiz var doğubank'da alış veriş yapacağın esnafı bilirsen hiç bir problem olmaz aa bu ucuzmuş diyip alırsanız tabi ki taklaya gelir insanlar dikkat edilmezse sorun büyür mesela aldığın telefonu sorgulatıp garantisine baka bilirsin hele iphone gibi cihaz alıyorsan bunu kendin dahi telefonun ile öğrene bilirsin neyse tavsiyemi geri çektim siz daha iyi anlıyorsunu saygılarımla. Teşekkürler
Hocam ben nerden bileyim esnafını yatıp kalkmıyorum orada gidip konuşunca hepsi malını öve öve bitiremiyor.Bir problem oldugunudada uğraşıp duruyorsunuz.Ayrıca gerekli sorgulamaları yapmayı biliyorum bende hocam onları zaten yapacagım.Sondaki uslubunuzda cok çirkin size kötü bişi söylemedim teklifi geri çektim iyi anlıyorsunuz deminiz hoş bişi değil öyle bir iddaam yok.



Majeste35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam elimde tertemiz 6s 32GB var 1 Aralık 2018'de bitiyor garantisi.Cihazda tek bir çizik yok.İlk günden bu yana jelatini ile birlikte kullanılıyor.Aklınızda bulunsun
Elimde 6S vardı hocam yeni sattım bir üst model düşünüyorum teşekkür ederim.