blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Doğubank dediğiniz yer çakmacıların dolu oldugu bir han ordan bu paraları verip cihaz alınmaz ne oluru belirsiz cıkabilir.Dolandırılma olabilir.Daha önce çok olay gördüm ordan alıpta problem yaşayan
Farkettiyseniz doğubank dışında diye belirttim + Olarak 6 yıldır buradayım şirketimiz var doğubank'da alış veriş yapacağın esnafı bilirsen hiç bir problem olmaz aa bu ucuzmuş diyip alırsanız tabi ki taklaya gelir insanlar dikkat edilmezse sorun büyür mesela aldığın telefonu sorgulatıp garantisine baka bilirsin hele iphone gibi cihaz alıyorsan bunu kendin dahi telefonun ile öğrene bilirsin neyse tavsiyemi geri çektim siz daha iyi anlıyorsunu saygılarımla. Teşekkürler