Bugünkü bankalar dünyanın en salak sistemine sahipler.
Kredi kartı kullanmam, hiç sevmem. bu puan olayı sorun olur ileri de belki kredi kullanırız diye, 10.000 TL en para hazır kredi vardı onu kullandım. ihtiyacım olduğundan değil, taksidini ödüyim de rahatlasınlar diye. Bitirdim, SSK Gözükmüyor şu anda, kart başvurusu yaptım reddettiler, hesaptaki tüm parayı garantiye aktardım, 2 gün sonra tekrar aradılar kart verelim diye
Kredi kartı ayrıca gerçekten iyi bir şey değil. adı üstünde Kredi kullanıyorsunuz, mümkün olduğunca temkinli kullanmanızı tavsiye ederim.