ErcanKIZILKOCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xenforo lisanslı sürüm ise hostinginizin php sürümünü yükseltmeniz gerek. Eğer Xenforo lisanssız kullanıyorsanız lisanslıya geçmenizi öneriyorum
lisanslı sürüm ama kuramadık daha



Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisansla alakası yok bu durumun "fpassthru" ​php fonksiyonu sunucuda kapandığı için bu uyarıyı vermiş.
Evet hocam, forumu kurabileceğim bildiniz güvenilir bir hosting firması var mı?