Xenforo lisanslı sürüm ise hostinginizin php sürümünü yükseltmeniz gerek. Eğer Xenforo lisanssız kullanıyorsanız lisanslıya geçmenizi öneriyorum
lisanslı sürüm ama kuramadık daha

Lisansla alakası yok bu durumun "fpassthru" php fonksiyonu sunucuda kapandığı için bu uyarıyı vermiş.
Evet hocam, forumu kurabileceğim bildiniz güvenilir bir hosting firması var mı?