grafikcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enpara hizmetleri güzeldir ama Finansbank'tan nefret ederim. Geçengün o kadar yol yürüyüp ATM'ye gittim. Atm bozukmuş, ekranda yazan diğer atm'ye gittim, orasıda bozuk çıktı. Her hafta nerdeyse sıkıntı yaşıyorum. Aslında Enpara, Finansbank'tan ayrılıp, temel bir sistem olarak gelseydi daha iyi olabilirdi.
valla bende genelde ya atm bulamam finansbankın ya da para kabul etmez sistem hatası verir. anlamadım gitti bu bankayı.
ama en çok limitli işlem yaptığım bankadır.