Merhaba arkadaşlar


18 Nisan'da gelen maile göre iş bankası hesabıma ödeme gönderildi ancak hala herhangi bir ödeme yok, verdiğim banka bilgileri TL hesabım bundan dolayı bir sıkıntı olmuş olabilir mi? Ödemeler yapıldı maili gönderildikten sonra takriben kaç gün içerisinde hesaba geçiyor.

Ben bu konu ile ilgili banka ile mi iletişime geçeceğim?