yeni kredi kartını 1 sene fazla kullanmayın.
yeni kredi kartının asgari ödemesi %40'tır.
1 seneden sonra 15 bine kadar %30 , 15-20 bin arası %35, 20 bin üzeri ise %40'tır... )))
O yüzden limt arttıralım diye arıyorlar. Hayır diyorum. Bir tane 30 binlik kart yerine 3 tane 14 binlik kart daha iyidir )))