o halde ben sunucu masrafim duye aylık 2000 tl gider göstereyimarabami da kiralama diye gider gostereyim
içine aldigim yakiti da eklerim.
eşimi sigortali çalışan yaparım


zarar etmiş olurum


devler bana borçlanır doğru mu