Arkadaşlar bir kardeşiniz olarak uyarayım. Vergiden kaçmak için şahıs şirketi vs kurmak istiyorsanız yapmayın diyorum. Hele ki Kosgeb olayından tamamen uzak durun. Olay kaşık ile verip kepçe ile almak. Her ay 600 tl bağkur ve muhabese giderleriniz ile stopaj bilmem ne 1000 tl yi buluyor. Ben bu hatayı 2 sene önce yaptım. Şu an piyasanın bitikliğinden dolayı dükkan iş yapmıyor. Evde otursam daha karlıydım. Şu aşamada bişey yapılmaz.