Anladığım kadarıyla vergi verenler aylık 200-300 kazanan arkadaşların bile vergi vermesini istiyor

Ülkede 22 milyon araç var, yaklaşık 8 milyon aracın mtv si ödenmemiş diye okumuştum biyerde.
Zaten nasıl olsa seçim önü bir vergi affı geliyor bütün cezaları siliniyor, olan vergisini ödeyen vatandaşa oluyor.
Ama iş gelir kazanan küçük esnaf tarzına gelince af kolay kolay olmuyor.
Bu vergi olayında çok fazla kazanan holdinglere yaptığı kıyakları bizim gibi küçük kazananlara da yapsa zaten vergi ödememe durumu olmaz.
Aynen bunlara yaptığı kıyaklardan bizde istiyoruz.
Bunlar vergi cezalarının affı, vergilerin affı değil. Vergi ödememek diye bir şey yok yani hocam. Dediğiniz gibi de büyük şirketlere tanınan tolerans, küçük şirketlere tanınmayabilir.
peki , sizin şitkeniz var şirket kurmadan vergi nasıl ödeniyor ?
Tanıdığınız güvendiğiniz birinin şirket hesabına ödemeleri alıp, belirli bir yüzde ile anlaşıp(%20-25 gibi) o şirket üzerinden %18 fatura kesebilirsiniz.