Anladığım kadarıyla vergi verenler aylık 200-300 kazanan arkadaşların bile vergi vermesini istiyor

Ülkede 22 milyon araç var, yaklaşık 8 milyon aracın mtv si ödenmemiş diye okumuştum biyerde.
Zaten nasıl olsa seçim önü bir vergi affı geliyor bütün cezaları siliniyor, olan vergisini ödeyen vatandaşa oluyor.
Ama iş gelir kazanan küçük esnaf tarzına gelince af kolay kolay olmuyor.
Bu vergi olayında çok fazla kazanan holdinglere yaptığı kıyakları bizim gibi küçük kazananlara da yapsa zaten vergi ödememe durumu olmaz.
Aynen bunlara yaptığı kıyaklardan bizde istiyoruz.