Efece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne zaman netleşek bu durum ya biride çıkıp bi vergi ödemesini paylaşsın ben her ay adsense ödemesini yapıyorum buyurun faturam desin her kes farklı söylüyor bizimde kafamız karışıyor bu durumda
Biz ödüyoruz

http://prntscr.com/jc4f9o