Yaw arkadaş yurtdışından (irlanda) ülkeye para sokuyoruz, bir nevi ihracatçı sayılırız. Cari açığın kapanmasına çok küçük te olsa faydamız var halen daha ufak kazanın peşine düşmesin bu devlet görevlileri bir zahmet.