kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hali hazırda bu durumdan faydalanıyoruz yakınım için.
Bu durumdan nasıl faydalanıyorsunuz. Ben de 22 yaşındayım daha yeni bir şahıs şirketi kurdum. Kosgeb'ten faydalanmam gerektiği söylendi Doğru mudur hocam ?