Allahtan tr ile çalışmıyorum. Bu mevzuata göre kafamız rahat...
Ben yine de kendimi garantiye alıp hesapları 3 e böldüm.
Bu ülkede ne olacağı belli olmaz.
Hocam nasıl yapyınız o işi anlamadım açıklarsanız sevinirim bende bu vergi olayından baya çekiniyorum