manferi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allahtan tr ile çalışmıyorum. Bu mevzuata göre kafamız rahat...


Ben yine de kendimi garantiye alıp hesapları 3 e böldüm.


Bu ülkede ne olacağı belli olmaz.
Hocam nasıl yapyınız o işi anlamadım açıklarsanız sevinirim bende bu vergi olayından baya çekiniyorum