Merhabalar, ergenlikten kalma yüzümde sivilce çukurları var çok derin değil yüzeysel.Doktora gittim doktor çukur yerlerini makina ile yakıyor oralar kabuk bağlıyor 10 gün sonra kabuk atıyor.Acaba aranızda bu sorunu olupta tedavi olan varmı?