Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk defa şansım tuttu şaşkınım, teşekkürler hocam tam da bugün parfüm alıyordum son an da vazgeçtim


Etiketledi dediğinde bende hadi canım olmaz demiştim olmamış da zaten


Hayırlı olsun, güle güle kullanın