Merhaba arkadaşlarAdsense banı yedim. Fakat ne yaptıysam tekrar başvuru yaptım ne yaptıysam o siteden tekrar adsense alamadım.
Site baya hit alıyor fakat admatic kullandığım için hiç bir şey kazanmıyorum.
Bu konuda yardımcı olabilecek kişiler var mı?
Gerçekten kaldırabilecek varsa ücretlide olabilir.
Eğer o siteyle başvuru sağlayacaksam ve olmayacaksa başka adsense satın alsam oda engel yer mi ? Bu konularda bilgilendirirseniz sevinirim
sitem