Vay be, maziye dalar gözlerim... Ne uğraşırdık. Bir zamanlar açmıştık bir server. Tutturduk 1000 - 2000 online kadar. 6 ay boyunca açık kalmıştı. En sonunda maddi sorunlar bastırınca kapatmıştık ( Sunucular çok pahalıydı ve reklam gelirleri giderleri karşılamıyordu. ). Güzel zamanlardı. En azından şuandaki tecrübelerimin çoğunu orada kazandım. FreeBSD ve Linux'u oyunlarla tanıdık. Şiir ile devam edesim geldi Duygulandım. Oynamayın millet, oyun yapın oyun! ( Tabi ki şaka yapıyorum, oynamak güzeldir. Oyun da yapın tabiki. ) Ama bizim gibi yapmayın . Copy, paste ile bir yere gelinmediğini güzel öğrendik.