yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hazır bir sistem değil, bu da özel yazılım. ama işte yeni ihtiyaç doğduğunda scripti yazanlar ya uçuk rakam istemekteler, ya da benim başıma gelen gibi script sahibi askerde olabiliyor, ihtiyaç onun askerden gelmesini bekleyemiyor işte.
yine de fikirleriniz için teşekkürler
Ben teşekkür ederim hocam formu ve arayışınızı baltalamamak boşa mesaj oluşmasın diye özelden yazdım ordan devam edersek memnun olurum hocam.

Saygılarımızla