selcukx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ilginç benim sunucuda radore de hicbir kesinti falan olmadı.

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Radore'de tier2 ve tier3 olan bölümler var. Daha kaliteli olan tier3 kısımdasınız demek ki.