yaşım ortaya çıkacak şimdi ama benim zamanımda sadce Kredi idi.


aliuzun123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepinize çok teşekkür ederim. not ortalaması ile geçişlerde kontenjan açmama ihtimallerinide düşündüğüm için, sınava gireceğim. yös ile yerleşmiştim. umarım sayarlarda sorun yaşamam.



hocam kredi mi yoksa AKTS mi?