
yaşım ortaya çıkacak şimdi ama benim zamanımda sadce Kredi idi.
Hepinize çok teşekkür ederim. not ortalaması ile geçişlerde kontenjan açmama ihtimallerinide düşündüğüm için, sınava gireceğim. yös ile yerleşmiştim. umarım sayarlarda sorun yaşamam.
hocam kredi mi yoksa AKTS mi?