Hepinize çok teşekkür ederim. not ortalaması ile geçişlerde kontenjan açmama ihtimallerinide düşündüğüm için, sınava gireceğim. yös ile yerleşmiştim. umarım sayarlarda sorun yaşamam.
hocam kredi mi yoksa AKTS mi?
Okul değiştiren biri olarak;Ders içeriğini hocalar dert etmiyor asıl takıldıkları konu kredi. Sanıtım mevzuat gereği eşdeğer kredi yada üstünde olmalı. Yoksa içerik birebir de olsa diyelim 2 kredi ders 3 kredi yeni okulda; olmuyor.
Son bir tavsiye; bölüm olumsuz da yanıt verse yazılı bir dilekçe verin komisyona, benim sayılmaz dedikleri dersimi saydılar ben ısrar ettim.
Kolay gelsin.