Okul değiştiren biri olarak;Ders içeriğini hocalar dert etmiyor asıl takıldıkları konu kredi. Sanıtım mevzuat gereği eşdeğer kredi yada üstünde olmalı. Yoksa içerik birebir de olsa diyelim 2 kredi ders 3 kredi yeni okulda; olmuyor.
Son bir tavsiye; bölüm olumsuz da yanıt verse yazılı bir dilekçe verin komisyona, benim sayılmaz dedikleri dersimi saydılar ben ısrar ettim.
Kolay gelsin.