arkadaşlar başka bir üniversiteye geçiş yapmak istiyorum genel olarak derslerin hepsi aynı. şuan 2. sınıfım, 3. sınıfı başka yerde okumak istiyorum ders sayımı yapıldığında, intibak için neye dikkat ediliyor? bu konu hakkında bilgisi olan cevaplayabilir mi?