Blog tarafından yeni bir açıklama daha geldi, sunucular kontrollü olarak devreye alınıyormuş. Bizim sunucu da açıldı, her şey yolunda gözüküyor. Kaldığımız yerden devam ediyoruz.
https://radore.com/blog/enerji-kesin...li-duyuru.html