TomySawyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim saat 3 de gitti
O halde sizinki ikinci kesinti. Ben ilk kesintide gittim desem ilk kesinti 4'de olmuş, sabah 8'den 12'ye kadar sitelerim açılıyordu.