akşam 6 değil yarın gelmesine de razıyım, sunucudaki verileri kurtarabilelim yeter, sabahki olaydan sonra kurtarılabilirmi diye uğraşılırken, hop ikinci defa kesinti. yakın tarihli yedek yok, ciddi kayıp demek benim için. çok gerildim sabahtan beri.