turkcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknik olarak çok bilgi sahibi değilim ama benim sunucumda 2 PSU var. Bir tanesi A enerjisine diğeri B enerjisine bağlıydı sözde.

İkisi de mi gitmiş yoksa ben olayı komple yanlış mı anlamışım acaba
Usta tier2 kısmındaysan sorun yok komple gitmiştir