sene 2010 muhtemelen note 2 ya da 3 yeni almişim.. 1 2 gunluk ..arka cebime koydum alet buyuk... arkadaslarla oturayim dedim bir ses (Çiiiiit) yarabbim keşke o ses belimden gelseydi..dedim ()
Sesli kahkaha attım hocam jehdjssbdvakshsvsh
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi