Ben otomotik reklamları önermiyorum. Sadece şu yönde bir faydası oluyor. Uzun yazılarda yazı içlerinde bir çok reklam çıkıyor. Ama insanlar bundan memnun değil. Ayrıca olur olmaz yerde reklamlar çıkıyor ve bende gelir düşüşüne neden oldu. Tabi biraz olay sektör ile ilgili de olabilir. Kısacası bu işin belirli standartları yok. Her reklam birimini deneyin test edin ona göre en iyi sonucu alırsınız.