kocaelimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. Ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum ve herhangi bir problem yaşamadım. Ufak tefek sorularım için müşteri hizmetlerine başvurduğumda da 5-10 dakika içerisinde geri dönüş aldım ve oldukça ilgiliydiler.
Merhaba,Arkadaşın yazdığına katılıyorum. bende bir çok arkadaşıma , müşterilerime kullandırdım hatta kendim bile bir zamanlar kullanmışlığım var. gayet kaliteli ve ilgili bir firmadır.