Ayda 3 k kazanıyorsan vergiyi ver zaten hocam, presedur nedir tam bilemıyorum, ilgili arkadaslar yardımcı olur. ama 3 ayda bir 200 tl odeme alan adsense kullanıcıları nasıl bir yol izleyecek merak konusu..muhasebeci tutsan en düşük ücreti aylık 200 tl, pul parası, damga parası, defter parası vs derken aylık muhasebe ucreti 210 tl ye geliyor ortalama..e bu adam 3 ayda bir 200 tl alıyor, nasıl çıkacak işin içinden.
hobi olarak google play storede uygulamam var ancak 4 yada 5 ayda 200 tl geliyor dediğiniz gibi nasıl çıkacaz işin içinden ?