Öyle demeyin. Bütün suç Beşiktaşlıların. O yüzden Fenerbahçe 3 maç saha kapatma cezası aldı ve o yüzden Beşiktaşlı futbolcuların mağdur olarak ifadelerine başvurdular. Bence 3-0 hükmen Fenerbahçe galibiyeti olmalıydı. Sonuçta kan çıkmadı ki..