Konu
Beşiktaş'ı bırakıyorum. Size de tavsiye ediyorum.
25-04-2018, 19:29:00
#6
Berkay
Öyle demeyin. Bütün suç Beşiktaşlıların. O yüzden Fenerbahçe 3 maç saha kapatma cezası aldı ve o yüzden Beşiktaşlı futbolcuların mağdur olarak ifadelerine başvurdular. Bence 3-0 hükmen Fenerbahçe galibiyeti olmalıydı. Sonuçta kan çıkmadı ki..