Ben de tutmuyorum hiç bir takım. Çok saçma geliyor takım tutmak. Ne bileyim. Tutsam ne olacak tutmasam ne olacak. Bir de aşırı fanatikler soruyorlar hangi takimlisin diye. Kafam rahat bir şekilde tutmuyorum diyorum yoluma bakıyorum. Yoksa bi ton tartışma. Normal de değil. Tamamen gereksiz bir tartışma.😁