karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir muhasebeci olarak yazayım, ayda 3k kazanan biri vergisini vermeye çalışırsa eline 750 tl para kalır. 2250 tl tutarındaki meblağ vergi ve diğer şeylere gider.
burda gelir vergisi yüzde kaçtır hocam bu kazanç ışığında? şirket olmadan versek yine de okadar az mı kalır?