hocam ögeyi denetleyede kapatmıs ögeyi bi sekilde actımda kolay ama yazılar arasında kodlar var hep o yüzden direkt kopyalamak istiyorum.javascripti kapatınca hiç bi sayfa açılmıyor?
Sayfayı ve almak istediğin içeriği pm ile iletirsen çözümü var mı diye bakabilirim.