Merhaba arkadaşlar. Iki ay önce 2 TB premium plan olarak kullandigim google drive hesabim google tarafindan kapatıldı. Bende bir sorun olmaz diye uzerine düşmedim. Ancak hesabı kullanirken aylik otomatik odeme yöntemi açıktı. Hesap kapatıldı ancak iki aydir 60 tl ücret çekilmeye devam ediyor.

Google ile ingilizce olarak iletişime gectim ama derdimi ne kadar anlatabildim bilmiyorum. Derdimi email ile anlattığım kadin olayi pek anlamadığı için olayi çözemedim.


Sizce ne yapabilirim? Iki aydir kullanmadigim hizmetin parasını ödüyorum ve bu ilelebet devam edecek gibi.