vayy be e nolcak peki? gece gündüz kendimizi yıprattığımıza deymez. arkadaşın dediği gibi 3 ayda toplam 200-300 alan arkadaşlar ne yapacak?


karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir muhasebeci olarak yazayım, ayda 3k kazanan biri vergisini vermeye çalışırsa eline 750 tl para kalır. 2250 tl tutarındaki meblağ vergi ve diğer şeylere gider.