Kaystros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel fikrimi söyleyeceğim. Öncelikle siz 3 haneli rakamlarla işlem yapıyorsunuz. bankalar yasal mevzuata göre evet banka hesaplarını kontrol etmek zorunda ama sürekli olarak müşterilerini, özellikle de kaparık hesaplı müşterilerini rahatsız etmek istemezler. nedenlerden birisi bu. ikincisi ise sizin işlemleriniz büyük oranda BTC vs Borsa ki bu durumda da bu kazançların (henüz) vergilendirmeleri yok. yani banka sana BTC ticareti yapıyorsun, bu ticaret diyemez. devlette henüz bu alanda bir düzenleme yok. Olay bundan ibaret ama bunu soru bazında sorsanız anlarım, olabilir lakin geçen sene bu zamanlarda aylık "5, 10K gelirim var ek ne yapabilirim" gibi bir konu açmışınız şu an "günlük xx.xxx giriş çıkış oluyor, aylık xxx.xxx" diyorsunuz. O da enteresan. Bu açıdan bakarsak bankanın da enteresan olma hakkı var.
Aslında orada belirttiğim miktar sabit olan miktardı bu para bir kar değil yani nasıl diyeyim sürekli olacak düzenlilikte bir iş değil ondan dolayı sabit olan miktarı dedim ben günlük 5 haneli kazanıyor olsam extra bir sektör aramzdım ki o konuda da çözümü buldum merak edenler için b.düzün de 3 tane daire aldım kiraya verdim 1+1 memnunum piyasası güzel.Onun dışında örnek son 3 ayımın dökümü şu şekilde ;

Ama sanırım senin dediğin olaydan olabilir çünkü qnb nin bende kredi kartı var exclusive bilmem ne diye kart vermişler 57k limit falan var bir dünya üstümüzden komisyon alıyorlar onlarında işine geliyor olabilir yada gelen para karşı taraf tarafından faturalandırılıyordu bundan dolayı sorunda olmuyor olabilir çünkü karşı taraftan vergisi alınıyor...