Kişisel fikrimi söyleyeceğim. Öncelikle siz 3 haneli rakamlarla işlem yapıyorsunuz. bankalar yasal mevzuata göre evet banka hesaplarını kontrol etmek zorunda ama sürekli olarak müşterilerini, özellikle de kaparık hesaplı müşterilerini rahatsız etmek istemezler. nedenlerden birisi bu. ikincisi ise sizin işlemleriniz büyük oranda BTC vs Borsa ki bu durumda da bu kazançların (henüz) vergilendirmeleri yok. yani banka sana BTC ticareti yapıyorsun, bu ticaret diyemez. devlette henüz bu alanda bir düzenleme yok. Olay bundan ibaret ama bunu soru bazında sorsanız anlarım, olabilir lakin geçen sene bu zamanlarda aylık "5, 10K gelirim var ek ne yapabilirim" gibi bir konu açmışınız şu an "günlük xx.xxx giriş çıkış oluyor, aylık xxx.xxx" diyorsunuz. O da enteresan. Bu açıdan bakarsak bankanın da enteresan olma hakkı var.
Arkadaş cevap verecektir ama ben kişisel görüşümü yazayım. 1 sene kafasını kullanan emek harcayan kişi ve siteler için büyük bir zaman bırakın 1 seneyi 3-5 ay içerisinde dahi kazançları bir anda çok büyük meblalara çıkarmak mümkün. Bunu yazarken boş bir cevap olsun diye yazmıyorum internet böyle birşey 3 ay çalışırsın hiçbir şey olmaz bir tek doğru birşey yaparsın herşey yolunda gider üç haneli beş haneli rakamlar görmeye başlarsın.