20₺ teklif geldi diyorsunuz. Birde altını veren p.m atsın istiyorsunuz. Anlamıyorum 20₺ teklif eden gerçekten bir grafikermi yoksa hazır vektöre direk text yazan hazırcılarmı. İnsanların emeğinin hakkını vermezseniz çalıntı işlerle kendinizi avutursunuz. Kolay gelsin.