Bugün hesabıma para yatırdıktan bir ödeme yapmak istediğimde ödeme yapılmadı müşteri hizmetlerini aradım hesabınızda bloke var denildi gerekçe sordum incelenip geri dönüş yapılacak denildi.
Bloke varsa neden hesabı kapatmıyorsun eldeki tüm parayı yatarsak tüm paralar ona gidiyor bu nasıl sistem.
Enpara kurulduğu andan buyana ilk müşterilerinden birkaçı olarak kullanıyorum, eksi enpara limitim de belki birçok kişiden daha da fazladır, fakat buna rağmen hesabım da para bırakmıyorum hocam. Çünkü sonuçta sadece bir server bir tasarım üzerinden yönetiliyor, bu yüzden herkes dikkatli olsun, olabildiğince işleminizi halledin farklı bankaya transfer edin...